Mieskunto uuteen uskoon

Mieskunnolla viitataan miesten seksuaaliseen kuntoon ja peniksen toimivuuteen. Erektio ongelmat ovat erittäin yleinen häiriö ja sitä voi esiintyä kaiken ikäisillä ja maalaisilla miehillä. Tutkimusten mukaan ongelmat lisääntyvät voimakkaasti yli 40-vuotiailla, mutta on yleinen ongelma myös nuortenmiesten keskuudessa. Kun ikää tulee lisää seksuaaliset kyvyt  heikkenevät nopeasti, jopa 40-prosentilla yli 60-vuotiaista on ongelmia saada erektio. Hyvä mieskunto on kaikkien tavoitteena ja kyseisessä artikellissa opetamme miten se onnistuu helposti ja mukavasti ilman suurempia ponnisteluja. Vaikka potenssihäiriöitä ei esiintyisi vielä kannattaa niihin varautua hyvissä ajoin ja noudattaa alla olevia elämäntapa ohjeita ja vinkkejä.
mieskunto paranee treenillä

Mieskuntoa lisää – Kuinka se onnistuu?

Kunnon parantaminen on helpompaa kuin monet luulevat, vain parilla elämäntapamuutoksella voit saada paljon aikaan. Tässä artikkelissa käymme läpi 10. kohtaa joilla parannat seksielämääsi ja erektio kykyäsi huomattavasti.

  • 1.Älä stressaa liikaa. Stressi ja seksuaaliset paineet ovat erittäin yleinen syy siittimen impotenssi ongelmiin, se myös vähentää halukkuutta ja huonontaa verenkiertoa. Älä siis stressaa turhasta vaan yritä nauttia elämästä päivä kerrallaan.
  • Jos stressiä esiintyy pitkiä aikajaksoja putkeen kannattaa asiasta keskustella ammattilaisen kanssa, esim seki terapeutit ovat hyvä vaihtoehto. Myös kumppanin kanssa jutteleminen voi lieventää stressiä.
  • 2.Laihduta. Ylipaino on yksi yleisimmistä ongelmista huonoon mieskuntoon.  Erittäin korkeat rasvaprosentit alentavat testosteroinin tuotantoa huomattavasti ja lisäävät myös riskiä sairastua muihin verenkiertoa alentaviin sairauksiin kuten, diabetes ja valtimoverisuoni taudit jotka huonontavat myös verenkiertoa peniksessä. Yli 20prosenttinen rasvaprosentti vähentää testosteroinin tuotantoa jopa 15prosenttia.
  • 3. Urheile ja käy punttisalilla. Mitä enemmä treenaat sitä paremmalta näytät ja näin myös itsetuntosi paranee. Suositeltu liikunta määrä on noin 30-minuuttia aerobista liikuntaa vähintään 3-kertaa viikossa ja päälle punttisaliharjoittelua 2-3kertaa viikossa.
  • Urheilun on todettu parantavan eretkion voimakkuutta jopa 50-prosenttia ja punttisali harjoittelu, varsinkin kovat jalkatreenit lisäävät testosteroinin tuottavuutta jopa kaksinkertaiseksi. Jos aikaa ei ole lenkeillä vaihda esim bussi tai auto polkupyörään, pyöräily on todettu loistavaksi urheilumuodoksi  ja se säästää luontoa samalla.  Keskivartalon kehittäminen ( core ) helpottaa myös sekisä ja tuo siihen lisää puhtia.
  • 4. Masturboi. Tyydytä itseäsi päivittäin kovan mieskunnon yläpitämiseksi. Tanskalinen tutkimus ryhmä pystyi osoittamaan että miehet jotka masturboivat päivittäin pystyvät tuottamaan jopa puolet enemmän terveitä siittiöitä ja näin parantamaan mieskuntoa.
  • 5. Lopeta tupakointi. Päivittäinen sauhuttelu moninkertaistaa riskiä erektiohäiriöihin ja huonontaa yleistä kuntoa ja sydämmen kykyä pumpata verta penikseesi. Nikotiinin vaikutus peniksen ääreisverenkiertoon on myös negatiivinen. Tupakoinnin lopettamiseen löytyy paljon apua netistä, pahimmissa tapauksissa kannattaa kääntyä lääkärin puoleen. Myös nikotiini purukumit ja sähkötupakka ovat hyvä apu.
  • 6.Harrasta seksiä paljon. Mitä enemmän sitä parempi. Miehet ketkä eivät harrasta seksiä säännöllisesti kärsivät potenssihäiriöistä useimmin kuin aktiiviset miehet. Todella pitkiä aikoja selibaatissa olevat miehet eivät välttämättä pysty saada enään erektiota, koska penis ei tiedä enään miten pumpata verta. Tätä tautia on kutsuttu leikkisästi nimellä Leskisyndrooma tai erakkosyndrooma.
  • 7. Syö vihanneksia. 500grammaa vihanneksia päivässä on susiteltu annos mieskunnon parantamiseen. Myös mieskuntoa parantavat luontaistuotteet ovat suosittuja kuten, oliiviöljyt, kalaöljyt(omega 3-6). Valkosipuli ja sipuli edistävät verenkiertoa ja parantavat erektion voimaakkuutta.
  • 8. Suhde kuntoon. Ehkä yleisin ongelma huonoon mieskuntoon on jatkuva riiteleminen parisuhteessa. Riidat lisäävät stressitasoja ja tekevät usein seksistä vastenmielistä, tottakai sovinto seksi on yleensä todella hyvää, mutta liian vaikea suhde pidemmänpäälle ja toistuva riitely huonontaa seksielämää suunattomasti. Mieskunto keskustelu pitäisi olla osana toimivaa parisuhdetta.
  • 9.Gingseng. Kiinalainen lääketiede kunniaan. Kiina on yksi maailman edelläkävijä erektiota parantavissa luontaistuotteiden tuottajana ja niitä käytetään enemmän kuin länsimaalaisia lääkkeitä.
  • Näistä yleisin on Ginseng, Ginseng on ollut käytössä Kiinassa ja Itä-Aasiassa satoja jopa tuhansia vuosia. Sitä pidetään maailman tehoikkainpa yrttinä ja sitä käytetään moniin eri sairauksiin ja vaivoihin. Alunperin sen löysivät Kiinan vuoristo kansat jotka käyttivät sitä erityisesti erektio ja potenssihäiriöihin. Miehet joivat ginseng teetä aina ennenkuin harrastivat seksiä uskoen sen antavan massiivisen erektion ja hidastavan siemensyöksyä. Ginseng antaa myös energiaa ja nostaa voimatasoja.
  • Ginsengin vaikuttava aine on adaptogeeni joka koostuu aminohapoista sterolejoista ja saponiinistä, kaikki edellämainituista ainesosista edistävät mieskuntoa. Gisengin toimivuus on ollut niin hyvää, että sen suosio maailmanlaajuisesti on räjähtänyt viimeisen 20-vuoden sisällä. Ginsengiä voi nauttia useissa erillaisissa muodoissa mistä yleisin on Ginseng jauhe mitä lisätään kylmään tai kuumaan veteen. Paras aika nauttia on aamulla ennen aamupalaa tyhjään vatsaan ja noin 10minuuttia ennen seksuaalista aktia.
  • 10.Rajoita alkoholin käyttöä. Tutkimukset oisoittavat että kohtuullinen alkoholin käyttö voi jopa parantaa mieskuntoa, lasillinen punaviiniä illalisen kanssa tai sauna kalja on ihan ok. Jokapäiväinen humalanhakuinen alkoholin juominen on varma tapa saada huono mieskunto.
  • Juo siis mielummin yksi kalja päivässa tai lasi viiniä, kuin joka perjantai ja lauantain kori kaljaa tai pari pulloa viiniä. Kirkaat viinat ovat pahin ja ne kannattaa jättää kokonaan pois.

 

Mieskunto lääkkeet –  Miten valita oikea lääkitys?

Potenssia ja erektiota parantavat lääkkeet ja luontaistuotteet ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti lähivuosina. Vaihtoehtoja on niin paljon että moni menee paniikkiin, älä panikoi vaan kokeile rauhassa mikä vaihtoehto olisi sinulle sopiva, jos kärsit diabetes tai muusta verisuoni sairaudesta suosittelemme sinulle luotaistuotteita, jos ongelma on ollut pitkään ja mikään ei auta kannattaa kääntyä lääkärinpuoleen. Reseptillä on mahdollista ostaa Suomesta monia eri lääkkeitä suoraan apteekista, joista yleisinpiä ovat Viagra ja Cialis. Ilman reseptiä markinnoilla on paljon erillaisia vaihtoehtoja ja niitä voi tilata helposti halvalla netistä. Jos sinulla on allergioita tai joku muu lääkitys, kysy aina lääkäriltä ennen kuin ostat tai nautit mitään lääkettä.

 

syöhyvinkovempaanerektioon

 

 

Ruokavalio – Syö hyvin ja paranna seksielämääsi!

Ennenkuin alat popsimaan kaikenmaailman pillereitä ja tehonlisääjiä kuten L – Argiini tai Viagra kokeile laittaa ruokavalio uusiksi. Tässä käydää läpi 6. Ruokaa mitkä kaikkien pitäisi lisätä ruokavalioon kovan mieskunnon parantamiseksi.

  • 1. Kalanmaksaöljy( omega 3 ). Kalanmaksa öljy sisältää paljon omega 3 ja 6 rasvahappoja jotka vahvistavat sydäntäsi ja parantavat verenkiertoa. Kalanmaksa öljyä saa nykyään myös kapseleina jotka ovat helposti syötäviä ja eivät maistu pahalle.
  • 2.Suklaa. Kyllä! Suklaa ja varsinki tumma suklaa pitää verenkierron kunnossa. Tutkimukset osoittavat että 50g suklataa päivässä sisältää tarvittavan määrän flavonoideja jotka pitävät valtimot laajoina ja edistävät erektion mahdollisuutta.
  • 3.Merenelävät. Simpukat, osterit, katkaravut, rapu ja kalat ovat mainio ruoka mieskunnon parantamiseen. Ne sisältävät suuria määriä sinkkiä ja magnesiumia jotka taas lisäävät haluja ja suorituskykyä sängyssä huomattavasti. Sinkki parantaa myös verenkiertoa ja on yksi tärkeä vitamiini päivittäiseen hyvinvointiin. Jos meren herkut eivät maistu punainen liha ja vihannekset ovat hyvä korvaava vaihtoehto.
  • 4.Cashewpähkinä. Pähkinöiden ykkönen!  Kourallinen päivässä toimii paremmin kuin Viagra, näin ainakin ruotsalainen tutkija ryhmä väittää tuhkholman yliopistosta. cashewpähkinät sisältävät runsaasti hyviä rasvoja, proteiinia ja argiinia joka edistää kykyä kiihottua ja antavat voimaa rakasteluun.
  • 5. Punainen Chili. Tulinen mutta erittäin tehokas, Chilin uskotaan tuovat tulisuttaa sänkypuuhiin ja nostavan kehon omaa endofriini tasoa. Älä kuitenkaa syö sitä juuri ennen oraaliseksiä koska se voi kirvellä kumppanisi gentiaali alueita.
  • 6. Porkkana. Porkkana on todettu edistävän eturhasen  toimivuutta ja ehkäisevän eturauhas syöpää. Porkkana on täynnä tärkeitä vitamiineja kuten A – Vitamiini, D – Vitamiini, C – vitamiini ja E – vitamiini, siitä saa myös tärkeitä kuituja. Porkkana päivässä on hyvä muistisääntö mieskunnon ylläpitämiseen.

 

Mies kunnon harjoitus – Treeni vinkkejä parempaan mieskuntoon!

Kova treeni on paras luonnollinen testosteroinin lisääjä. Säännölisesti kuntosalillä käyvillä miehillä on jopa puolet vähemmän impotenssi ongelmia kuin vastaavasti miehillä ketkä eivät urheile olleenkaan. Tässä 6 hyvää liikettä testo tasojen nostoon ja kropan kehittämiseen.

  • 1.Maastaveto
  • 2.Jalkakyykky
  • 3.Penkkipunerrus
  • 4.Pystypunerrus
  • 5.Leuat
  • 6.Dippi